PS3 Fanboy

Eftersom PlayStation 3 är större än livet självt.

Diskrimineras svenska Mirror’s Edge-köpare? oktober 30, 2008

Filed under: Kommer snart,Spel,wtf — swefanboy @ 10:36
Tags:




Ursäkta krigsrubriken, men jag vill ha Time Trial i mitt demo!


Man kunde läsa på Spelfeber och Hype igår så får de som förhandsbokar Mirror’s Edge tillgång till Time Trial-läget via en kod som mailas till dem. Nu undrar jag om det inte bara är jänkarna som får den lilla presenten eftersom det hos de svenska återförsäljarna inte finns någon information om detta.
De uppgifter som finns går bara att hitta på den amerikanska officiella sidan och inte på den svenska vilket även det talar för att vi som vanligt inte har något för att förhandsboka spel.


Min rekommendation är att om man orkar vänta på spelet ett par dagar extra så köper man det via Amazon.com som tillåter export av titeln och då får man även ladda ner Lisa Miskovskys ledmotiv gratis.


Har mailat Discshop för att bekräfta uppgifterna men jag anar vartåt det lutar.


Hur beskriver jag mina känslor bäst om så är fallet? Fuck you EA. Typ.

 

1 Responses to “Diskrimineras svenska Mirror’s Edge-köpare?”

  1. thall Says:

    Här står vilka som delar ut time trail koder.
    http://mirrorsedge.com/ls/se/index.asp#/preorder/
    Förbokade det sj från game.com


Lämna en kommentar